Paula Paulina

понеделник, 15 август 2011 г.

Schwarzkopf или не?

Така ми се е свило сърцето! Получих предложение за работа. И то не къде да е, а в представителството на Schwarzkopf.

Към 1 час говорихме със собственика на салона, който ще отвори в средата на септември. Идеите му са много добри и дано да се реализират. Учебният център на Schwarzkopf функционира повече от година, като се провеждат курсове 4 пъти в годината, а успешно завършилите получават лицензирана диплома от Schwarzkopf, с която могат и те самите вече да обучават хора, както и диплома от Министерство на образованието. Учебният център е първият на Балканския полуостров, а скоро ще има и в още една страна.

Притеснявам се:
- дали ще се справя
- дали ще имам клиентки
- дали ще свикна да работя достатъчно бързо (все пак сега завърших курса)
- дали ще се разработи салона
- дали ще си заслужава риска, да напусна държавната си работа, на която съм вече повече от 8 години...
- дали няма да изложа жената, която ме препоръча, а именно една от собственичките на учебния център, в който ходих...

Имам толкова много ??????? в главата си, че още ми е свито сърцето, след сутришната ми среща.

Вие как мислите, дали ще съжалявам след 1-2 месеца, че поех този риск?

Чудя се, защо е толкова трудно да взема решение за нещо, което съм желала от дълго време?!

Записах се на курс, защото си казах,че ако заминем някъде с приятеля ми, искам да работя нещо, което ми харесва. Тук нямам тази смелост да рискувам, но ако предприема такава тотална промяна и замина някъде, това ще е шанс да последвам една моя мечта.

А колко случайно стават нещата в живота!!!

Ходих на обучение, харесаха ме и ме препоръчаха не в някой квартален салон (без да ги омаловажавам!), а направо в официалното представителство на толкова голяма фирма. Там клиентките няма да са бабите от махалата ;) , а жени, които имат големи очаквания и аз трябва да оправдая мястото си там.

Наистина ми е много притеснено. :((( Ами ако се изложа?!

Няма коментари:

Публикуване на коментар