Paula Paulina

вторник, 9 август 2011 г.

Курсът започна, а днес се запознах с първата си клиентка за педикюр. :) Беше много мила и спокойна възрастна дама.

След приключване на процедурата, тя изказа много хубаво мнение за мен. Каза,че е останала много доволна и че си личи, че не отбивам номера, ами се старая и беше много впечатлена, че другите момичета работиха по 2 една клиентка (т.е. обработваха по един крак), а аз работих сама (и двата крака разбира се) върху нейните проблемни нокти и приключих около 10 минути след другите. Каза,че определено си личи, че правя всичко с желание. А когато тръгнаха всички, тя чакаше да и изсъхне лака и тогава продължи да ме хвали, но този път пред момичето, което ни обучава и пред друга клиентка. :) Каза,че от много време посещава този учебен център, но никога до сега курсистка не и е правила толкова продължителен масаж при нанасяне на ексфолиант и всеки клиент, който седне ще остане изключително доволен; нито пък доброволно е намалявала обема на ноктите и, а на мен днес ми казаха,че може и без това, но аз реших да и ги направя по-красиви :)))

Не искаше декорации, но изборът ни за цвят на лак напълно съвпадна - златист лак O.P.I :) На по-възрастните жени наистина не отиват декорации по краката, но поддържаните крака винаги са предимство, дори и само за собственика им.

Ето, не умрях след правенето на педикюр! Даже много ми хареса, особено когато клиентката остана доволна.

Тръгнах си със страхотно настроение от учебния център. Прибрах се и... смених миглите си с нови, още по-дълги. Този път се постарах повече за себе си, защото видях,че моето поставяне издържа поне с 2 седмици повече от миглите, които са ми слагали в салоните за красота. Подредих си ги по-разперени и сега се чувствам като пърхаща пеперудка. :)))))) Колко е хубаво да имаш достатъчно пространство между миглите и веждите - най-дългите мигли ми стоят перфектно. :)))

Оле, ама сега да не помислите,че се хваля, просто много се радвам на днешните резултати. Всеки има дни, в които му върви повече, явно днес за мен беше точно такъв ден.

Чао, отивам да впечатлявам околните с дългите ми мигли. Ако ви задуха вятър - може просто аз да съм мигала с очи ;)

Няма коментари:

Публикуване на коментар