Paula Paulina

неделя, 7 август 2011 г.

Курсът!

В последните няколко седмици съм се отдала на едно мое старо хоби. Не, не става дума за събирането на салфетки. Това беше, когато бях съвсем малка :) Маникюр!

Преди 9-10 години си направих първата ноктопластика в Стар Нейлз. Моя приятелка работеше там и докато изграждаше ноктите ми, ми обясняваше за създаването на фирмата, за това, че те са вкарали ноктопластиката в България, за курсовете, които организират, за всичко... Още тогава реших,че някой ден искам да ходя на тези курсове, искам да науча всичко.



С годините това мое хоби се развиваше, лакирах се през вечер, от време на време ходих на маникюр, педикюр, научавах нови декорации и знаех,че някой ден искам да се занимавам с това професионално. След време лакирах колежките ми, приятелките ми, няколко абитуриентки, булки...








С купуването на първия ми компютър, това мое хоби малко по малко зае по-задно място в мислите ми. Виртуалното пространство е пълно с толкова интересни неща, а моите лакове седяха затворени в едно куфарче и чакаха да дойде и техния ред...

И ето че дойде! :) След толкова години отлагане, съвсем случайно се записах на курс по маникюр, разбира се в Стар Нейлз. Явно всяко нещо идва с времето си, а аз бях изключила дори опцията, че някой ден това ще се случи.




Щастлива съм, че завърших курса, че се запознах с толкова приятни и различни момичета, научих наистина много и все важни неща. Наисина съм щастлива! А за повечето хора маникюрът е просто едно пилене и лакиране.


И тъй като средата ми хареса и ме върна в ученическите ми години (всички на курса бяха по-малки от мен с 8-10-12 години), продължих с обучението и записах курс по ноктопластика (е, там вече не бях най-голямата). Научих се да поставям и мигли :) Сега знам,че наистина всичко ми харесва и искам да се занимавам с това всеки ден.
това са първите ми ноктопластики:









Утре започвам курс по педикюр, за ужас на една моя клиентка, която срещнах още на първия курс :))) Беше просто ужасена, как така ще пипам краката на хората :) Аз спокойно и обясних, че задължително се работи с ръкавици, с маска, а някои маникюристки съм чувала,че слагат и предпазни очила (пълна екипировка!), а самите крака минават през дезинфектанти и соли и не се пипа гола кожа. В този смисъл, ръцете са много "по-мръсни", защото пипаме с тях какво ли не... И все пак не я убедих. Тя ми се фръцна, че учи стоматология и няма да пипа такива неща. СМЯХ В ЗАЛАТА!!! :)))
"Е, ако мен трябва да ме е гнус от дезинфекцирани ръце и крака, не знам ти как ще работиш в устите на хората, които съдържат най-много бактерии и миризми. Плюс това циганката от улицата няма да дойде при мен на педикюр, но когато и се надуе бузата от болен зъб, ще дойде да и го извадиш" - казах аз, фръц! :))) Много съм лоша понякога :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар